samedi 27 mai 2017

BARCELONA - 17 PICTURES TO FALL IN LOVE WITH THE CITY



Quand j'ai commencé à trier mes photos de Barcelone, je me suis rendu compte qu'il y en avait BEAUCOUP mais vraiment BEAUCOUP et je n'arrivai absolument pas à me décider sur lesquelles prendre. C'est pourquoi j'ai choisi de vous faire un article pour vous montrer la beauté de cette ville à travers les photos. Et si cela ne vous convaincs toujours pas, je vous laisse aller voir le reste des articles sur le sujet !




YOU MAY ALSO LIKE : La Boqueria Market & Food Touring Barcelona

Instagram | Snapchat : @Kenzadwn |E-mail : travelwithkenza@gmail.com

6 commentaires:

  1. Even though I've never been to Barcelona (yet) I've wanted to visit for so long now and these photos have definitely made me fall in love with the city even more :) I especially love the photo of La Sagrada Familia.

    RépondreSupprimer
  2. Gorgeous photos of Barcelona! I have to go back at some point soon.

    ANOUK

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you for your comment Anouk.

      Haha that's exactly what I said the second I left the plane in Paris.

      Supprimer
  3. WOW! The architectural spots are all unique! I'd love to visit this place someday! <3

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. You definitely should, this is such a gorgeous place :)

      Supprimer